Stockholm/Bålsta

sitter på tåget nu, på väg "hem" till Stockholm/Bålsta igen.
känns konstigt att kalla det hem.
hemma är ju hemma i skåne i kära lilla vinslöv :P
haha.,
men får väl bara vänja mig..

idag var det jävligt vemodigt att åka hemifrån,
det blir jobbigare och jobbigare för varje gång jag är hemma,
det är inte det att jag längtar bort från stockholm,
jag längtar bara hem.
jag vet inte, det blir bara så jälva ensamt där uppe.
jag har ju annalinn, men vi är ju ALDRIG lediga samtidigt,
vilket är lite trist,
för den tjejen är så underbar!
så jävla glad att jag har henne ska jag säga er :)

men!
skiftet februari/mars kommer ju tilda & jessan upp!
då har jag ju lite att hitta på :D
hihi!
<3

jag är redan uttråkad, och har bara
suttit på tåget i 45 min,
typ 3 timmar kvar..
weeey! ^^
och palla att snubben bredvid mig kollar på dragonballz..

kommer säkerligen ett inlägg till senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0