nyår då ...

nyår då va,
firades som sagt i uppsala hos annalinn
med en grekisk middag med tolv tjejer,
väldans trevligt :)
sen blev det singstar, och mitt i alltihopa plingar det på dörren,
då var det grannen med vänner som tyckte att det lät
som vi hade trevligt, och frågade om dem inte kunde få komma in,
javisst sa vi! så in stövlade fem killar..
senare kom det ytterligare tre och helt plötsligt vi nästan 20 pers.
en del av tjejerna drog sig vidare innan tolvslaget
och vi andra fortsatte sjunga, sen blev det något torg vid tolvslaget..
kvällen fortsatte och jag körde morotskrig med dem kaxiga killarna
som tydligen har något väldigt ont mot skåningar..
kl 5 somnade jag dock,  vi var då fem st i en tvåmanna soffa med divan,
delade kudde med nikola och hade lina sovandes på mitt ben.
vaknade vid 6 tiden av att lina och johanna var på väg hem.
en halvtimme senare vaknade jag igen av att nikola snodde min kudde den jävlen ;P
låg ett par timmar och tyckte det var obekvämt, gick upp på toa
och kom tillbaka för att hitta att jag faktiskt hade en annan kudde! haha
sov till tolv sen allihopa..

men kvällen var trots allt bra, hoppas på att bilderna kommer snart :)


Kommentarer
Postat av: Samantha

Gott nytt i efterskott! Inga cash på telen :( Låter som du hade en riktigt trevlig kväll/natt iaf! :D

2009-01-01 @ 23:09:14
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Erica

Det är så nyår ska va!

2009-01-02 @ 18:39:31
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0