moshi!

moshi!
missan springer här fram & tillbaka,
hon vill egentligen hoppa upp bredvid mig
i soffan, men vågar inte riktigt.
hon har en sån dag idag.

fick för resten reda på lite snabbt innan idag
hur det nya schemat ser ut,
jag jobbar tydligen varje helg, både lördag & söndag.
inte acceptabelt!
men jag & kenneth skulle sätta oss ner & snacka i morgon.,
tydligen har det hänt en hel del nu när jag varit borta.
men jag är nästan säker på att han iallafall tänker behålla mig.
då han lovade mig att jag ska få gå på augusti mässan
istället för den som är nu i veckan,
eller jag fick gå på den om jag ville,
men då hade jag & rosie fått jobba halvdagar
både onsdag & torsdag för att vi både skulle kunna gå,
så jag sa att rosie kan gå så jobbar jag.
snällt va? :)


du vet att jag finns här,
om du behöver mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0