dessutom kom jag fram till idag att jag har blivit jävligt otränad.

letade fram lite gamla bilder,
hjärtar slår lite extra när man ser dem.
& jag måste säga att jag faktiskt saknar allt det där!
på den tiden var jag så himla lycklig,
inte för att jag inte är det nu, till & från är jag ju det.
men då fanns det inga moln alls på min himmel,
& god damn it vad jag vill ha tillbaka den figuren
jag hade då! inte för att jag har dålig figur nu,
men ändå. dessutom kom jag fram till idag att
jag har blivit jävligt otränad. ska nog fan
börja använda motionscykeln som ändå bara
står här i vardagsrummet. ett litet pass varje morgon
kanske? det kan ju iallafall inte skada!



take me back to those dancing days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0