shopping!

idag har jag varit ledig,
så jag sov till elva, käkade frulle,
klädde på mig min stickade gråa klänning
med svarta tights, & svart kofta, satte igång plattången
(ja plattången som det gnistrar om)
gick in & sminkade mig, mellanblå ögonskugga
bara precis vid fransraderna, på med mascaran
& höger fransarna var ganska så medgörliga idag,
vilket betyder att mina ögon så snarlika ut idag! haha ;)
drog ut sladden på tången, plattade håret lite sådär snabbt.
& sen gick jag till bussen.
kom fram till sthlm ca halv två & började knalla runder i
ganska så högt tempo, det inhandlades lite nya underkläder
en lång grå kofta & ett par killah jeans, som jag ska hämta
på onsdag innan jobbet, fick ju förvånande nog lägga upp dem, haha!
men dem satt ganska så bra på mig måste jag erkänna :)
kolla på en massa skor, men hittade väl inte precis något
som föll mig i smaken, tråkigt!
kom även fram till idag att jag måste färga håret,
det ser för jävligt ut.. det jobbiga är att jag måste ju hitta en ny
frisör, jobbigt! jag som bara haft två frisörer i hela mitt liv,
eugenia & petra. båda två kan hur mitt hår fungerar helt utantill.
det är ju trots allt lite speciellt & ganska så jobbigt! (håret då alltså)

& till råga på allt det där med mitt jobbiga hår,
så glömde fröken Klint bort att fixa en ny plattång
till mig idag, så hon fixar den på onsdag istället
vilket betyder att om jag har tur så får jag den
i slutet på veckan. finnemang!

and your opinion, what is that?
just a different point of view.

Kommentarer
Postat av: Samantha

drar du ut sladden innan du plattar håret? :S :O





2009-01-26 @ 23:56:30
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0