daddys girl!

Grattis på födelsedagen Kasper!

varit ledig idag, det har varit skönt.
sov tills jag vaknade, drog igång 
musik på hög volym, hoppade in i
duschen & immy ville följa med men
vågade inte, så han satt precis
& då menar jag verkligen precis
utanför duschen. han har varit helt
toppad idag! sjukt kelen & följt efter
mig som en hund! haha ;D
sen tog jag allt lite i min egen takt,
& därefter lagade jag mat till farmor
& mig, & det blev faktiskt riktigt gott,
jag är nog inte så dålig på laga mat..
(fast köttfärssås är i & för sig inte så
svårt att laga, men ändå)
sen åkte vi
in till Enköping & hälsade på farfar.
han kommer hem igen i morgon,
sex kilo vätska hade han tömt ur sig!
herregud säger jag.. =/
nu har jag diskat medans farmor har
varit i ladugården :)
haha, hittade lite gamla foton på oss
här, farmor har ju fått en del genom åren
om jag säger så ;)

 

ganska så söt & ganska så gammal bild! haha
som pappas flicka skulle jag ju tvunget sitta i hans knä =]
tänk att jag faktiskt kommer ihåg när detta fotot togs.
fast att jag är så liten! jag vet att jag verkligen inte ville
ha den där jävla mössan på mig, gummibandet
under hakan störde mig, men mamma tvingade mig.. :(
haha. sen hittade jag ett foto där jag har hockeyfrilla,
men det tänker jag inte lägga upp här ;)

nu drar snart handbollen igång iallafall,
sverige - spanien & jag kommer sitta som
klistrad! :D :D looooooove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0