geek

förresten, är jag inte en liten söt datanörd? ;)



(notera gärna mina sexiga hörlurar!)

men gå emot min egen trend?
såhär ser jag faktiskt ut idag..



sxuuuuuse den blåiga kvaliten..
(för övrigt är bilden precis tagen, sängen kanske?)

ni har inte sett mina ersättare va?
mina "nyfunna" kärlekar,
 jimmy, som nu varje morgon & kväll
ska ha en liten puss stund.
vi kelar ett par sekunder, sen sätter han fram
nosen för att få en (flera) puss (ar)
detta är en daglig rutin som farmor skrattar åt.
eller missan kanske, som alltid ska kela  med mig
när jag borstar tänderna, eller sitter på dass.
för övrigt ser hon ut som en chinchilla på bilden..

 

förresten så glömde jag att berätta att idag
när jag gick med ett bud, så gick jag upp till
sjätte våningen för jag trodde att hissen var
avstängd, men kunden berättade att det var
på torsdag den ska vara avstängd. så jag
flåsade helt i onödan när han öppnade dörren,
dock var det lite bra träning, jag får se det så!

nu är det godnatt som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0