chokladbollE fika.

f y  f a n vilken helg.
hade grymt mycket att göra igår
jag & annalinn slet som djur.
stängde fem, räkna kassan, städa,
hinna ner till s:t eriksplan & till HK för
att käka middag med jobbet, ett så kallat "personalmöte"
ett möte där jag blev helt jävla nertryckt,
jag har inga åsikter, jag räknas inte, jag borde inte ens få
öppna käften, så obetydlig är jag.. vad har jag gjort för att
förtjäna ytterligare en sån chef? VISST jag är ny, jag är grön,
jag kan inte allt. men jag kan mycket, jag lär mig snabbt & älskar
att lära mig nya saker.  borde inte jag få vara en del av butiken?
du kämpar ju trots allt för att få behålla mig, varför trycker du ner
mig då? jag fattar inte det! R sa till honom idag, att han var
jävligt taskig mot mig igår, "vad sa jag? :O" ja vad sa du inte?
lite dåligt samvete fick han allt, & när dem kom upp igen från
soprummet, så gjorde han kovändning från dagens grinighet
& blev väldigt trevlig, både jag & Annalinn var lite chockade.

men som mamma sa, om han nu så gärna vill ha kvar dig,

varför behandlar han dig så? jadu mor, en väldigt bra fråga.

för att jag kanske brukar tåla mycket så jag är den som

alltid får skiten? borde inte vara så, men tyvärr är nog läget så.

dessutom så blev jag totalt utskälld av mina två första kunder

för dagen, den första tyckte jag var stroppig & att hon inte fick

någon service hos oss. (bara för att vi tar 20 kr för att binda om

buntarna) den andra skällde ut mig för vi inte tar interfloras

blomstercheckar & han inte lyckas bli av med dem.

är det mitt fel att du har fått checkar kanske?

det är för fan inte jag som gett dig dem!

men sen kom en av mina goa stammisar in & berömde min bukett.

då blev jag lite gladare :) Tack gud för att du uppfann goa stammisar!

okej, avreagerings inlägg, men det får ni tåla kära läsare!

(Johanna, nu vet du vad som hände igår! ;) )

efter jobbet idag tog Annalinn & jag en chokladbollE fika, ;)
tack för stödet gumman! du är guld värd. <3


I've been waitin on you for a long time
Fueling up on heartaches and cheap wine
I ain't heard from you in three damn nights

Sheryl Crow & Kid Rock - Picture
den är satt på repeat, over and over and over again


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack så mkt nu vet jag vad som hände igår =) stå på dig erika!! kram

2009-01-29 @ 11:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0