"Holy night, silent night.."

Changeling var ruskigt jävla bra,
jag rekommenderar den starkt!

haha, jag kan ju bli sådär inne i filmer
att jag glömmer bort att jag sitter inne i en biosalong,
med typ 50 andra personer.
det hände igår.
där är ett parti i filmen där de är på ett psyke,
& den här överläkaren är verkligen dum i huvuvdet.

& jag har väntat på att någon ska ge honom en rak höger typ hela tiden.

så helt plötsligt får han en, av en kvinna dessutom,

& jag är ju heeeelt inne i filmen & har totalt glömt bort

att jag sitter med ca 50 andra pers & kollar,

så jag skriker rakt ut "YES!"
HAHA, Emilie skrattade & jag också för den delen xD
sen var vi dessutom dem enda som skrattade när
en skulle hängas.
han står redo med påsen över huvudet & snaran runt halsen,
när han plötsligt börjar sjunga "Holy night, silent night.."
hahaha, då skrattade vi, men ingen annan..
det var faktiskt roligt!

men nu ska jag överge min katt & hoppa in i duschen,
har en del som ska hinnas med innan jag ska supa ner mig ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0