ledig!

gööööööööött! att min chef ringde & väckte mig kvart i tio,
(vilket gjorde att han även asgarvade i telefonen)
för att meddela mig att jag fick ledigt idag :D
med tanke på att jag skulle börjat tre,
& att dem hade fått reda på att hela centret tydligen stänger kl fyra idag.
så kändes det lite onödigt att jag skulle jobba ;)
men sen ska jag börja en timme tidigare både i morgon & på onsdag,
för att sen få vara ledig torsdag, fredag, lördag, söndag! :D:D
nice as hell ;)

så jag har faktiskt sovit ända till kl 12 idag!
det har jag inte gjort sen...
ja jag kan inte ens komma ihåg när jag fick sova så länge sist.
måste varit innan jag & tilda åkte upp hit.
och det är snart tre månader sen!

herregud vad vad tiden fort!

jag försöker få ner hela säsongen av GG
men det går inte så bra.. =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0