för att jag nästan alltid skrattade i hans närvaro, haha.

I taste the tears and I slowly go insane.

vi var dem enda i vår sång..

för jägarn!

nu är jag trött på det här,

nu är det fan på tiden att jag tar mig i själv i kragen

& uppträder som den sansade kvinnan alla andra tycker jag är.

riktigt mycket på tiden!
kan någon slå in lite vett i skallen på mig.
för min egen del, har detta pågått alldeles för länge
& lär nog sorgligt värre fortsätta göra det.
fanfanfanFAN!
varför kunde vi inte bara träffas så jag hade
kunnat bli besviken på att du inte är den jag trodde du var.
det hade varit så jävla mycket enklare!
ballongförsäljare!

innan idag när jag satt på tåget
så tänkte jag på Fredde.
& då kom jag på mig själv med att sakna den galningen!
varför vet jag inte, eller jo kanske.
för att jag nästan alltid skrattade i hans närvaro, haha.
ja gud ja.

men nu är det godnatt från fröken Nymans sida,
så..
Natti Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0