ett skoj!

jag har haft jobbiga kunder idag! en kund
ville jag drämma till i huvudet med tulpaner.
så jävla otrevlig & allt möjligt. isch! jag var
duktig idag med, gick från bussen & hem,
kyla + mörker. men jag har börjat vänja mig.
går & sjunger högt & falskt så håller jag
alla vilda djur borta! ;) (behöver ju inte precis
anstränga mig för att sjunga falskt om jag
säger så!)
hahah ;D men inte botade det
mitt magont iallafall, har haft konstigt magont
sen lunch idag =/ det började med illamående.
fortsatte med magont, blev lite allt möjligt.
nu vill jag mest lägga mig i fosterställning
under mitt tjocka täcke med en kelig jimmy
som sällskap! nu kommer dock en bild
på en ruskigt fin klänning!

ett skoj - här kommer tantklänningen ;)


Kommentarer
Postat av: Samantha

ett skoj? haha. Usch, dina inlägg om kläder lockar fram mitt shopaholc-beteende! haha, jag vill ha kläder nu! Gilla den svarta klänningen! Kanske du skulle slå till på? tror du skulle passa bra i den minsann : ) Hur är allt annars? mkt på jobbet fortfarande?

2009-01-16 @ 01:20:04
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Samantha

förresten, krya på dig skulle jag skriva också!

2009-01-16 @ 01:21:39
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0