dessutom har den en lampa!

idag har jag jobbat 12 timmar..
om jag har något liv? svar negativt.

vet ni vad jag tycker det värsta som finns är?
när en kund kommer in & försöker förklara för mig
hur jag ska sköta mitt jobb.
- ska du inte ta mer papper, det är ganska kallt ute
- men det är ju kallt, så ta mer papper.
- jag har fått lära mig bla bla bla..


åh! döda!
vem är det som är utbildad?
vem är det som är "experten"
för i helvete!
om ni nu vet så mycket, varför går ni då till oss
& frågar om ni ändå inte vill höra vårt svar,
för att du själv "vet faktiskt att det är så"
baah!

- jag kommer faktiskt för att klaga
-- jaså? vadå då?
- jag köpte en julstjärna här ett par veckor innan jul, & annandagen bara föll den ihop!
-- okej, det var ju konstigt. hur har du vattnat den?
- precis som du sa, låt den torka ut innan den får vatten.
-- okej.. hur står den placerad då?
- den står i min hall.
-- jaha, men då har den ju fått drag, det klarar den inte av.
- nejnej! där drar det inte.
(viskar lite, i stil med, " där är inget fönster")
-- är där inget fönster? ja men då har den stått för mörkt!
- nej den har inte stått för mörkt, där är ett fönster i köket,
& där är bara en vägg emellan, dessutom har den en lampa!


haha, behöver jag säga mer? ;)

dagens bästa var ändå när jag & rita drack glass.. ;P



annalinn till vänster & rita till höger


Kommentarer
Postat av: Emilie

hahahahha xD

2009-01-05 @ 12:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0