aaaaaaaadå!

aaaaaaaadå!

ehm, jag hade värsta ämnet jag skulle skriva om här.
men som vanligt har jag glömt bort det..

joooooooo! nu vet jag! :D
(efter 10 min intensivt tänkande)

jag skulle ju skryta lite ;P maha!
för andra gången i rad, i andra programmet av KÖRSLAGET
har jag gjort buketterna som står i greenroom ;P
& hon som beställde dem (inkl. hennes crew) var mäkta nöjda.
så nöjda att dem nu ska komma varje lördag och handla blommor hos oss :D
maha, det ni!
(ja blommorna syns i bild, även om det bara är glimtar då & då)

det var det.
förresten så åker jag hem till skåne på torsdag :)
stannar till söndag.
& på fredag ska jag träffa min Emilie! :D

sometimes when i think about you, it hurts so bad.
but hurt & love goes hand in hand they say.
& then there's the times when my mind is in a good mood,
& i can't even understand why i got so hurt,
you're just a boy,
one in a million.
nothing speciell.
my mind is on repeat,
repetation is the best way to learn, they say.
but i doubt it..


Kommentarer
Postat av: Emilie

Iih äntligen! Tjejmys hela kvällen!

2009-01-05 @ 12:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0