vad gör man inte för teamet?

trött, hängig, gnällig - tre negativt laddade ord.
lägg till jobb hela veckan, = ingen ledighet att ta igen sig på.
men + är måndagen - umgicks med johanna, stan, bada/basta,
färga håret, laga mat. lägg sen till att jag även ska hem till
henne i morgon kväll, då det blir födelsedagsmiddag för stora tjejen!
kanske att det jämnar ut sig? iallafall om det blir en bra alla ♥
så bjud gärna ut mig! ;)
annars fixar säkerligen min kära vän & kollega AnnaLinn
så det blir en sjudundran till kväll för mig :)

men nu måste jag sova, då det är jobb i morgon som sagt.
fast att torsdagar är min lediga dag..
vad gör man inte för teamet?

jag gör, jag gör, jag gör.
varför gör du inget?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0