sista kunder för dagen RÅ flörtade med mig!

precis kollat klart på "Svenska finalen i Eurovision song contest" aka Melodifestivalen
& jag vill bara kräka på af Ugglas! jag tål inte människan! usch!
men Emilias låt satte sig lite längre in i hjärtat på mig,
den var så myyysig! sen föll jag ju även för, tro det eller ej,
Alcazar, sån fart & fläng ;) & Marie Serneholt, hon var cool ikväll :)

i morgon är det jobb som gäller.
ledig måndag & då är det till att
få ut farfar lite, ner på fika i bålsta.
om inget roligare dyker upp vill säga,
fast den risken är väl inte så stor..

& en annan kul sak är att en av mina
sista kunder för dagen RÅ flörtade med mig!
hahahha, det var nästan så jag blev generad :P
synd bara att han inte var snygg..

Ottilia gjorde dessutom min dag idag!
jag har varit HELT säker på att hon är 88:a
så när vi stod & väntade på t-banan efter jobbet
säger hon "åh, snart fyller jag 20!"
jag "gör du? :O när?"
Ottilia " 12 april.."
jag "va? jag fyller den 20:e!"
Ottilia "men.. är inte du 86:a??"
iiiih, då blev jag glad! någon som tycker jag
ser äldre ut & inte yngre, inte som femton..!
THANK YOU OTTILIA! :D

Kommentarer
Postat av: Erica

HAHA du får också höra det ofta!? Jag är tjugoett, & får höra att jag ser ut som sexton. KUL!

2009-02-08 @ 00:18:16
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0