vad mer behöver en tjej?

måste börja med att säga,
kul att lite nya förmågor har hittat hit! :D
ni är hjärtligt välkomna :)

idag är det måndag, vilket betyder att
jag är ledig, skönt & välbehövligt efter helgen ;P
& jag klev faktiskt inte ur sängen förrens lite över tolv
när farmor kom hem.. lite illa kanske, men gud
så skönt det var! kollade på filmerna jag hyrde igår,
pledge this & brudens bäste man. förstnämnda
är skit kass! kan inte sluta irritera mig på hur dålig
Paris Hilton är.. men brudens bäste man, den var rolig
& slutade lyckligt. vad mer behöver en tjej? ;)

måndag då alltså, vilket betyder att det är fem dagar
kvar till fredag, eller aa, fyra, men lika bra att räkna fem.
ska ta mig igenom denna kvällen också med en tyst mobil!
fast den kommer väl fortsätta vara tyst efter fredag också,
då K den geten tappat sin mobil! :(
jaja, vad är väl en bal på slottet..?

nu funderar jag på om jag ska ta mig in till
bålsta eller inte. lämna mina filmer & köpa hem
lite mer iste, min senaste drog. Liptons citron iste
som värms upp innan det förtärs, (Y) gott som södan!
men som sagt, en sak att fundera på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0