delicious!

måndag = ledig, skönt som tusan!

åkte in till bålsta med bussen & handlade lite,
folk kollade konstigt på mig där jag kom med min matkasse..
men jag vet inte varför. hmm, folk här i bålsta är nog lite konstiga.
gjorde paprika, chili & baconpaj till middag nu ikväll,
farfar tyckte om den väldigt mycket! vilket jag inte trodde han skulle
göra då det är väldigt mycket grönsaker i den ;)
men han tog iallafall tre ggr :D hihi,
farmor gillade också den & hon kläckte ur sig
"Erika, ska du inte satsa på att bli kock, du som är så bra på att laga mat?"
men jag svarade ärligt & sa, "Farmor, att läsa innantill från ett recept är inte speciellt svårt"


är det inte härliga färger så säg!


doesn't it seem delicious?


sa ju att jag skulle börja äta nyttigare! ;)



Should I take a chance
Or should I sit and wonder you?


Kommentarer
Postat av: Erica

Alldeles för mycket grönsaker HAHA!

2009-02-24 @ 10:12:21
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0