jag börjar få ett liv ;)

ibland är man bra snäll!
Rita ringde precis & frågade om jag ville
jobba hos henne i morgon, det vill säga på city,
som vi kallar det. för er andra är det blomsterpassagen
som ligger i NK passagen :) & ja sa jag, det kan jag väl göra!
så åker hemifrån kl 6 (!!!) på morgonen, vilket menar att
jag börjar ca halv åtta.. jobba på förmiddagen
sen till uppsala & bada/basta med Johanna på eftermiddagen :)
mysigt! & jag börjar få ett liv ;)
nu vet jag nog även vad jag ska göra på lördag,
det vill säga på allahjärtansdag, snackas om utgång
med AnnaLinn & Ottilia, & det hade varit mysigt värre! :)

men nu är det Nip/Tuck som gäller!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad handlar Nip/Tuck om!?

2009-02-10 @ 10:27:08
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0