I am the sun

allahjärtansdag sket sig rätt så rejält.
jobbet har gått bra iallafall,
men ikväll sitter jag hemma med farmor,
nergrävd i min fåtölj med täcket på mig, i pyjamas.
hemlängtan har jag så jag vill dö!
mamma hade bakat en speciell allahjärtans tårta till idag
& tjejerna skulle alla ut. jag vill vara nere i skåne!
men nej, ikväll firar jag alltså kärlekensdag
med min allra senaste kärlek - brillorna med STORT B!





But you - you keep on waiting
For the sun to come around
And you - you keep on waiting
For something better - better off to come around

You - well you wanted more time
So I gave you more time
Oh but I am the sun that waits to come around


Kommentarer
Postat av: Erica

Bor din farmor i Stockholm?

2009-02-15 @ 09:06:27
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0