- johanna, den där röda är också vodka..

åkte till jobbet som vanligt igår,
men kom inte hem som vanligt igår!
johanna & david surprisade mig lite på jobbet.
resulterade i att jag impuls följde med dem hem
till uppsala! blev fest på kvällen, & det var roligt
som sören! förfest hos oskar, jag & johanna experimenterade
lite drinkar med passionsfrukt som utgångspunkt,
det blev inte så illa! "- lite vodka, och så lite av den här röda
- johanna, den där röda är också vodka..
- jaja, men det blir nog bra!"
HAHA, den slog till om inget annat.
eller så var det panik shottarna som fixade det.. aja!
hamnade till slut på oasia inte oasis.. & det var trevligt!
men inte innan vi nekat en taxi, som ringde upp & babbla något
om en slav.. ja jag kommer inte ihåg detaljerna, men nåt sånt.
johanna & jag ville shaka lite, hamnade på en skum reggaeklubb
som hade franska ^^ dj:ar som inte visste vem/vad/när/hur lady gaga är.
"we're from france, we don't know what that is" blev tydligen omtalade i baren,

varför vet jag inte, det förtäljer inte historien. retade upp en korvgubbe, bråkade om en toa,

fick näsblod, tjafsade i mcdonaldskön, åkte taxi hem, däckade.
skrattade mycket hela kvällen, & det var härligt & välbehövligt!
Tack Johanna, David, Oskar & Jonte för en sjuhundan till kväll!

för övrigt så har jag jobbat idag, lite sleten känner jag mig nock,
men det är det värt! förresten! kollade ni på körslaget igår?
personligen är jag sjukt nöjd med buketten, den blev snygg i tv!
kan man så kan man ;) haha!



ursäkta min konstiga frilla, men det fick bli denna bilden.
ser jobbigt sliten, full & röd ut på dem andra! ;)



Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Jag brukar kommentera andra och sen klickar jag bara slumpvis in på en annan som har kommenterat. Lite för att upptäcka nya bloggar :)

2009-02-02 @ 10:41:43
URL: http://carolinesandqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0