har jag en allvarlig störning i mitt lilla huvud?

jag kom just på en ganska så störig sak
med mig själv. jag har flörtat/blivit flörtad med
tre st brödrapar. haha. TRE!! är inte det lite väl?
har jag en allvarlig störning i mitt lilla huvud?
jag tror faktiskt det. i två av fallen har det först
varit den äldre av bröderna, men i ett av fallen
har jag sen länge haft en vi-flörtar-jämt-men-oseriöst-fast-seriöst flört
med den yngre förmågan, & sen ett par år senare strulat med den äldre brodern.
men det som är mest sjukt det är att dem vet
om att jag har flörtat/blivit flörtad med deras bror,
men det bryr sig inte dessa pojkarna om! utan dem raggar på
som aldrig förr. & roligt är att jag i två av fallen faktiskt sagt
rakt ut, "du vet att jag strulat med din bror va?" & då blir
svaret, - ja vadå då? vi kan väl strula ändå? haha, liksom va?
okej, nu låter det som att jag är värsta strulpellan.
men det är jag inte. bör ju tilläggas att det faktiskt varit ÅR
emellan händelserna. alltså, att det gått minst ett år mellan
den första brodern & den andra brodern.
& okej att detta kanske inte är det mest idealiska att skriva
i sin blogg. men jag var tvungen att skriva av mig lite,
sitter för övrigt & skrattar åt mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0