gottgottgott, & jag är mätt som en gris!

ikväll har jag varit i uppsala på
tjejmiddag hemma hos Johanna.
det var mysigt & det var väldigt god mat!
tacopaj med avokado/tomatsallad, tortilla chips & guacamole.
på det blev det en super god cheesecake med kiwi, & chailatte!
gottgottgott, & jag är mätt som en gris!
ser ut som en med, så nu blir det ett ordentligt träningspass i morgonbitti.
jag har verkligen lovat mig själv, nu är det fan
lite självdisciplin som gäller här! så här kan jag inte leva.

men jadå, nu är det sängen som gäller,
är ju trots allt jobb i morgon,

djurvän? tveksam.

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag borde också ta tag i min... kroppsvikt

2009-02-13 @ 08:41:48
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0