Glow..

idag har det varit en seg dag på jobbet,
men hade AnnaLinn som sällskap
& då blir allt genast mycket bättre!
i morgon har jag bestämt mig för att
gå upp en halvtimme tidigare,
så jag kan hinna köra ett pass på cyklen
innan jobbet. visst jag är inte tjock,
men jag är jobbigt otränad & då mår man inte riktigt bra.
dessutom trivs jag inte riktigt i mig själv längre,
därför det inte finns så mycket nytagna bilder på mig numera..



Have you ever danced in the rain
Or thanked the sun
Just for shining- just for shining
Or the sea?
Oh no- take it all in
The world's a show
And yeah, you look much better,
Look much better when you glow

Kommentarer
Postat av: Samantha

Haha, skojar du eller? riktigt bra uppsats! MVG+ i humor åtminstone :P Vad skönt att det är bra med dig iaf :D med mig är det zombie-läge haha. Är vaken ca 2-5h hemmavid per dag, så det är lite tjåligt. Men det är bara lite mer än 3 månader kvar nu så! :D Jag saknar dig också! speciellt i helgas, var så sjukt fint gå-ut-och-gå-väder! när kommer du hem nästa gång?

2009-02-18 @ 12:14:32
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0