3-2 sverige-ryssland, ishockey, svt1

skrev värsta braiga inlägget innan idag,
men sen sepade mitt internet, som vanligt,
& allt försvann. pallar inte skriva om det.

men idag har jag varit både slö & duktig.
klev upp vid elva, hoppade in i duschen
slöade runder lite, lagade mat åt oss,
spätta, potatis & aioli. gottgottgott!
jag är nog faktiskt inte så kass på
att laga mat, tycker jag nog faktiskt inte.
sen hängde jag framför tv:n, äckligt glad
att dem iallafall har tv6! lite normala program..
sen sov jag lite, krängde godis & nu har jag
betalat lite räkningar. sad but true. sinade lite
på kontot, men det sved inte allt för mycket ;P

igår var jag medlare mellan mamma & hampus.
värsta bråket låg & väntade på att få komma ut,
så fort hampe skulle komma hem.
han hade skolkat & mamma var inte nådig!
dessutom svarade han inte när mamma ringde.
men jag ringde upp & snackade vett med honom i
typ en halvtimme, ringde mamma & fick henne att lova att
inte kränga, fick också hampus att lova att inte kränga.
+ att han lovade att han skulle gå till skolan idag.
vilket han gjorde, fast han missade bussen, men dit kom han!
det är lite tur att jag kan nå fram till min lillebror så bra
som jag gör, annars hade han nog varit oregerlig vid det här laget.

3-2 sverige-ryssland, ishockey, svt1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0