:)

Kattungar i all ära, men fan vad jobbiga dem är ibland. Ligger här i sängen med Pumba, Annes lilla skit, & inom loppet av tio min har han hoppat x antal ggr på mitt ansikte, tuggat på hela min underarm, slickat på min data, tuggat på mitt täcke i ren frustration, tuggat på min kind (!) & samtidigt hunnit pussa på mig, spinna & vara jävligt söt. Han är energisk, pipig & klängig. Men även pussig, gosig & mysig. Igår somnade vi kind mot kind, det vill säga, han låg med sitt huvud på min kind. Hur mysigt? Igår hade jag även Timon, Annes andra kattunge, sovandes hos mig. Han låg tätt tätt tätt in till mig hela natten & var hur gosig som helst! Hennes tredje katt, Tiger, han låg i min fåtölj & var mest underbar för att han inte tog upp plats i min säng ;) Ja, Anne & Jim är ju på semester, så därför har vi alla deras katter är hemma. Inte helt problemfritt då Vilgot protesterar högt varje gång han är inne, vilket inte är ofta, & Algot har vi inte sett till sen i måndags eftermiddag, vilket oroar mig ganska så rejält.. =/ Nåväl, hennes katter åker hem på fredag, så då hoppas jag att Algot dyker upp igen, men han får gärna komma tidigare. Från en sak till en annan, så har jag kollat på Clint Eastwoods Gran Torino, & jag säger bara fy fan vilken bra film! Jag har skrattat & beundrat åt varannat, han är verkligen Mästaren med stort M. Dagen då han inte längre är tillgänglig för allmänheten, är dagen då vi förlorar någon stor. En Elvis stor. Clint Eastwood & Gran Torino är mästerverk. Med den avslutningen säger jag nu godnatt.


Pumba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0