Mysungar!

Helgen har som vanligt bestått av jobb, men även av en massa mysande med små söta barn! I fredags åkte jag till Sösdala & hälsade på min kära vän Jonna :D Det var inte en dag alls för tidigt. Men som hon sa, det är så konstigt att vi är så avslappnade, fast att det är ett år sen sist vi sågs. Men så har det alltid varit, vi har alltid varit avslappnade i varandras sällskap :) & när jag var hos henne passade jag på att mysa med deras ny tillskott, lille Emil. Snällare unge finns nog inte, låter enbart när han är hungrig! Sån unge ska jag ha när jag skaffar barn :D Sen mellanlandade jag på min kusins b-day party, där passade jag på att kramas lite med söta Alice. Riktigt vitblond har hon blivit & hon har fått självfall, så nu är hon ännu mer docksöt än vad hon varit innan! Igår kom Jenny, Stefan & Bella, dvs hela familjen, hem på permis från sjukhuset. Så i och med att jag sover hos dem när jag jobbar helgnätter, så var jag ju såklart hemma hos dem igår. Så då fick jag mysa med gosiga Bella :) Massa pussar & kramar blev det såklart. Även idag har jag myst med henne, kan nog inte få nog av den unge :) Nu är jag dock hemma i Vinslöv, men hänger inte läpp för det. För jag ska faktiskt träffa Samantha idag! Måste passa på nu innan hon åker tillbaka till lumpen :) Får försöka få i mig en ordentlig Sam-dos, så jag klarar mig ett tag till utan min räddare i nöden :P Haha.



Ni kan läsa om Bellas (& Jenny & Stefans) kamp på Bellas blogg
http://bella-denvackra.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0