Nyttodag

Dagen har varit en såndär lite nyttodag. Ringde en del samtal & fixade & trixade. Bland annat till Skyways, dem offerna har ju dragit 450 spänn från mitt konto för en biljett som redan är betald sen två månader sen! Just snyggt säger jag. Dock behövde jag inte säga mer än "Hej mitt namn är Erika Nyman. Jag har fått en biljett dragen dubbelt från mitt konto."  för i den andra änden svarade hon "Mhm, låt mig gissa, är den dragen andra gången nu den 19:e & du åkte någon gång i juni?" Hehe, tydligen var inte jag den enda med detta problemet, men allt är snart löst :) Kvinnan i andra änden var iallafall väldigt trevlig & tillmötesgående :) Tvättat bilen till Mamms & Papps har jag också gjort idag! Känner mig för jävla duktig alltså :P Nu har jag dock planerat in en låååång dusch & därefter en film som ska kollas på från sängen ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0