Lördag

Lite sådär glad idag & om ett par timmar vankas det jobb. Lite drygt dock att jag måste cykla till stan. Det är lite konstigt det där, tanken på att cykla till jobbet gör mig nästan utmattad bara den, men tanken på att cykla hem från jobbet känns inte alls lika jobbig. Haha. Tror det har med att göra att jag vet att jag egentligen kan ta bussen till jobbet, om det inte vore för att stadsbussar är så sepiga & inte tillåter cyklar.. Men visst är jag duktig som cyklar 16 km (8 enkel väg) bara för att jobba? Sören vilken motion jag får egentligen! Men usch, var faktiskt lite rädd när jag cyklade hem igår, det har ju börjat bli så himla mörkt ute & lyset från cykeln skapar skuggor runt cyklen. Så gissa om jag hade högt tempo hem igår? Haha :P Men nej, nu måste jag göra vid mig, är ju som sagt jobb lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0