hoppelihopphopp

Tjollahopp! Kände att det var dags för lite ny design. Tänk för att jag har redigerat bilden helt själv i ps, eller nåväl, jag har frågat Daniel om hur vissa funktioner funkar, men annars har jag gjort det helt själv. Detta är ju en ganska okomplicerad bild. Försökte mig på lite svårare saker, men mina svordomar tog slut, likaså mitt tålamod. Så får väl försöka en annan dag istället ;) Idag skulle det egentligen blivit fiske med pappa, men där var en met tävling på det stället vi skulle vara på, så vi får ta det en annan dag. Synd, för jag var verkligen pepp på fiske idag! Vill ju prova mina vingar på flugfisket nu när man slitit så & tränat & haft sig! Haha, men ja, som sagt, det får bli en annan dag.  Nu ska det väl dock vankas mat, hoppas jag. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0