vår vår vår!

okej, jag vet, svin dåligt med uppdatering
& jag ber så hemskt mycket om ursäkt!
men livet är som det är.
umgåtts med johanna en hel del de senaste
dagarna & inte hör ni mig klaga inte!
saker som hot, inkluderat med securitas & polis,
& konstiga gnälliga samtal om upptagna parkeringar har roat.
även Bertil Falukorv har bjudit på ett par skratt
(ganska många bör jag nog säga, då inkluderat de inne på Maxi..)
kört inlines har jag också gjort, med Samantha
& hon har en väldigt rolig bild på mig, där jag ska ta mig
ner från en hög trottoarkant, där det dessutom är nerförsbacke,
& jag kan inte stanna med inlines, så jag var tvungen att hasa
mig ner från trottoaren, sen ställa mig med inlines i ett brett V
& därefter se ut som bambi på hal is med ändan rakt ut händerna
nere på marken.. ja som sagt, det är nog en ganska rolig bild.
jag ska se om jag kan få tag på den ;P
idag har jag dock suttit ute på förrådstrappan & löst korsord &
fotat lite. redigeringen är gjord i mitt nya bildprogram som jag blev
tipsad av hos Kenza & det finns att ladda ner här






"Amyotrofisk lateralskleros, ALS.
Det är den värsta av alla neurologiska sjukdomar.
Den saknar bot och leder snabbt till döden."
kanske inte direkt vad man vill höra..

Kommentarer
Postat av: Erica

Picasa!

2009-04-03 @ 08:36:40
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0