frukostgäst

jao, känner mig lite seg nu,
klev upp kl 7 för att hinna duscha & vakna
innan jag bakade scones.  jag hade ju frukost gäst idag,
Daniel mellanlandade här kl 8 för att käka frulle & säga
hej, innan han drog vidare hem till åhus. han är ju hemma nu
från norge, iallafall för ett par dagar. det var kul att träffa dig!

nu håller jag på att försöka få delningen mellan
våra datorer att funka. har meckat lite så nu får vi se
om det vill funka. ringde Christer för att få lite guidning
& jag tror allt ska vara klart nu. annars blir jag fan arg!
jävla pissdata som pappa har. den ska alltid neka till allt.
jaja, vi får väl se om det lyckas. & gör det de så är jag fan
lite skillad på datorer ;) haha!
om drygt 1½ h ska vi till Stefan & Jenny & hälsa på Bella :)
lämna kläderna som jag & Emilie shoppade när vi var stan :P
en jättesöt klänning & fina vita sandaler! hihi
ikväll är det påskmusikal som gäller, med Emil Sigfridsson,
Ingvar Andersson med bland annat en stor kör på typ 70 pers.
kan bli mysigt :) nej nu måste jag övervaka datorerna här!

Kommentarer
Postat av: du vet vem väl visst?

det var nice att växla några ord med dig med :)

2009-04-26 @ 03:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0