13 km & 20 år!

okej, nu är det jättelängesen jag skrev
min motivation har inte riktigt funnits där..
men nu är jag tillbaka! :D
& jag har nu faktiskt varit på systemet, två ggr!
närmast är min fest på lördag, så det är
lite fullt upp nu. det ska handlas & fixas en massa
mest är det väl mamma som har fullt upp,
jag bara bossar & kommer på en massa nya saker
hela tiden som ska göras ;)
men jag har jobbat lite jag med, nu nyligen kom jag
faktiskt precis in från en cykeltur med Samantha på 13 km
gött säger jag! :D hade jag inte haft den kvinnan så hade
jag varit helt & totalt för soffad ;P
men hur tusan vi ska orka springa den där rundan om ett par
månader, det är en gåta för mig. men klarar jag det, då är
jag fan stolt över mig själv!
men nu måste jag in i en dusch, sen blir det stan med Anne :)



härligt väder som tusan ute!



min cykelkorg är hel & fin..

Kommentarer
Postat av: Samantha

haha, vi måste iaf försöka! träna träna träna.. löpträning må vara det tråkigaste, men dock det effektivaste..

2009-04-23 @ 14:44:18
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Samantha

btw, bra jobbat idag! :D

2009-04-23 @ 14:45:02
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Mattias

no way, squash är mkt coolare;) (förbränner dessutom mkt mer...mohaha)

2009-04-23 @ 19:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0