Matilda & Johanna.

hemma hemma hemma!

igår jobbade jag, & för tillfället trivs jag inte alls särskilt bra.
jag är glad för att jag har Annelie, hon står på min sida.
för som den nyaste på Mia Wendt, är det jag som alltid får skiten.
allting är alltid mitt fel & jag får göra alla skitjobb.
tacka & ta emot.
men jag ska visa vad jag går för,
inte att hon ska lyckas knäcka mig!
för nu har jag planerat mitt liv lite,
jobba max ett år där nere,
sen drar jag vidare uppåt landet,
jobbar där lite, drar utomlands.
sen ska jag landa på ett trevligt ställe,
ett ställe som är lika trevligt som dennis blommor i åhus..

men igår fick jag nya krafter,
träffade mina underbaringar - Matilda & Johanna.
jag är sjukt glad att jag har er vid min sida,
ni förstår mig på ett sätt ingen annan gör.
TACK!

idag är jag bara hemma,
sitter i über myskläder.
inatt fick jag mysa av mig lite, min älskepälsk sov hos mig.
tätt tätt intill mig, hur ska jag klara mig själv i en lägenhet utan honom sen?
Min lilla Algot.. :)





Det du ser är mina leende läppar,
men inom mig är vilddjuret våldsamt.
Det bränner dina fingrar.
Vill du ändå leka med min eld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0