dessutom var det rätt rogivande..

vaknade vid tio & gick faktiskt direkt ut & satte igång med rabatterna..
mamma har ju tjatat på mig att fixa dem i vad som känns som en hel evighet..
när jag var klar med det så började jag faktiskt kratta löv också,
tyckte det var lika bra & det var så skönt väder ute!
dessutom var det rätt rogivande..
därefter blev det en lååååång varm dusch
& det var ännu mer rogivande ;)
åkte & handlade med mamma sen, köpte ett nytt te! :)
ett grönt med mandarin & apelsin,
det var faktiskt rätt gott :)



helst av allt vill jag vara i din famn
men det är inte det viktigaste för mig.
viktigast av allt är att du mår bra & är lycklig
om det är med mig eller med någon annan kvittar,
du ska vara lycklig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0