"eriiiiiiika! kasper i telefon"

förresten så hade jag en rätt tokig dröm i natt,
jag & tilda var på fest ute hos rickard, (tulle-rickard för att ni ska ha rätt person)
fast det var petra som hade festen,
& vi är alla redo att sätta oss i olika monster trucks
för att bli skjutsade in till stan för att festa vidare,
när tilda kommer springandes mot mig,
"eriiiiiiika! kasper i telefon"
tilda var för övrigt rätt så dragen & hade då alltså ringt upp kasper,
från idol-lars mobil ! haha ;D
ja ni kan ju bara tänka själva hur resten av drömmen var,
rätt så knasig om man säger så ;)

nu ska jag förhöra Hampus!

Kommentarer
Postat av: Erica

Man kan inte annat än älska drömmar! Jag själv brukar dock aldrig komma ihåg mina...

2008-10-22 @ 10:44:55
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0