--

är man uttråkad så är man..
1. Vad heter du? Maria Erika Louise Nyman
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Maria Erika Louise Nyman
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ludde om jag varit en pojke, & Louise som tilltals namn istället.
4. Vilket stjärntecken är du? Vädur/Oxe
5. Vilken årgång är du? -89
6. Vart bor du? Vinslöv
7. Bott utomlands? Nej
8. Flyttat antal gånger? 4 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Down Under! alt. N.Y el. Sthlm
10. Vilken skolklass? -
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Lycklig

UTSEENDE
1. Hur lång är du?
159 cm
2. Hur mycket väger du? Lagom
3. Hårfärg och frisyr? Brunt, mellan långt
4. Ögonfärg? blå/grön
5. Mest nöjd med? Mina snygga vader ;)
6. Minst nöjd med? Näsan..
7. Skostorlek? 36-37
8. Glasögon? När jag känner för det

FAVORITER
1. Filmer?
Dirty Dancing
2. Låtar? Varierar enormt!
3. Årstider? Sommaren bara för att det är sommar, men så älskar jag hösten!
4. Mat/dryck? Pasta, te
5. Djur? Katt!
6. Färg? Lila
7. Parfym? Har jag ingen, jag ändrar alltid åsikt om det där..
8. Tv-program? Gossip Girl, Desperate Housewifes, Djurpolisen
9. Ämne i skolan? Engelska
10. Sysselsättning? Umgås

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka?
Kappa från Sara Kelly (enbart för att jag inte hittat någon annan jag vill ha)
2. Vad använder du just nu för skor? Bruna stövlar från Bronx, Svarta stövlar från... ? kommer ej ihåg.
3. Favoritfärg på kläder? Svart funkar alltid
4. Favoritmaterial på kläder? -
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Någon väldigt tjusig klänning!
6. Favoritaffärer? -
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? så väldigt olika
8. Favoritmärke? Sara Kelly
9. Vad har du för byxstorlek? -
10. Vad har du för tröjstorlek? S

BLANDAT
1. Vad heter din morfar?
Gösta
2. Var har du i din:
a) Jackficka just nu?
Ett gammalt kvitto
b) Jobbväska just nu? -
c) Handväska eller liknande just nu? busskort, lypsyl, penna, plånbok,
läppglans, tuggummi,  tepåse, glasögon + lite till
3. Vad är du beroende av? te
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lipsyl använder du? Aco
6. Vad tror du på? Framtiden
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? -
8. Vad köpte du senast? linne/tunika till i morgon kväll :)
9. Har du nåt husdjur? Två katter, en hund
10. Var bor du? I Vinslöv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0