tycker att bilnyckeln kan sitta i min nyckelknippa istället,

en vibrerande säng? nej tack jag avstår nog.
hoppas innerligt att Algots snarkningar avtar lite efter operationen,
det är ju helt sinnes!

vaknade till en väldigt grå dag,
inget regn dock, men det är väldigt grått ute..
pappa kom insmygandes & frågade lite fint
om inte jag kunde kliva upp & ta hunden,
han skulle ju till sjukgymnasten & ville inte trötta ut benet allt för mycket innan.
jag var faktiskt snäll & gjorde det :)
nu ska jag snart köra & handla med mor,
tycker att bilnyckeln kan sitta i min nyckelknippa istället,
det är ju typ bara jag som kör!
jaja,
myskväll med taco & idol ikväll :)
& tilda vet du? jag är faktiskt inte sugen på godis längre,
inte alls, nästan så att jag inte tycker det är gott längre
bra va?! :D

Kommentarer
Postat av: Tildiiiis

Skitbra ju . Mitt sockersug är helt borta med. Alla på jobbet käkar kakor, bakelser och godis hit och dit. Blä!

2008-10-24 @ 17:03:54
Postat av: Erica

I VARENDA blogg jag läser ska folk äta tacos! What's up!? Är det bara för att göra mig sugen!?

2008-10-25 @ 06:37:53
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0