tja, vad kan jag säga, jag når fram till honom bättre än någon annan ;)

sitter & väntar på att jag ska gå till bussen
ska först in till hässleholm, till tilda
& fixa lite blommor
drar mig sedan vidare till kristianstad & csk
där jag ska hälsa på Johanna.
ja, den lilla filuren ligger ju på sjukan
så jag tänkte åka in & muntra upp henne lite :)

annars står det plugg på mitt schema i eftermiddag
aa, som den braiga storasyster jag är
ska jag plugga oregelbundna verb på engelska
med min kära lillebror.
både han & mamma påstår att det
alltid går mycket bättre för honom
på prov när jag har pluggat med honom :P
tja, vad kan jag säga, jag når fram till honom bättre än någon annan ;)

det ser ut som att det ska börja regna när som..
kommer säkerligen börja så fort jag går utanför dörren,
det slår aldrig fel!
så jäkla typiskt.
dock gör det väl inte så överdrivet mycket,
mitt hår är redan sepigt idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0