skrattade så jag grät i scenen när Charlotte skiter på sig själv xD

hade sjukt svårt att somna igår kväll/natt
tänkte att jag kan ju kolla på beverly hills repriserna
som går efter midnatt på tv400
massa massa massa avsnitt.
jag såg allihopa, kl 4 stängde jag av tvn
& tänkte att nu MÅSTE jag somna,
jag låg ett tag till, hörde till & med när tidningen kom..
suck!
så därför sov jag lite väl länge idag,
behövde ju få sova iallafall ett par timmar..
vilket nu har resulterat i att jag inte gjort något vettigt alls idag,
kollade på SATC - the movie innan,
skrattade så jag grät i scenen när Charlotte skiter på sig själv xD
haha!
usch sicken humor jag har ;P

förresten!
Hampus fick 65/72 på engelska förhöret idag,
sjukt stolt över honom! :D

 


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha ja FYFAN vad jag skrattade på bion när jag såg henne skita på sig för första gången! Sen citerade jag hennes "shut up shut up shut up" hela kvällen :D

2008-10-23 @ 20:03:32
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0