men som sagt, han mår bra nu, eller snart iallafall

min lilla älskling överlevde narkosen!!
tack gode gud för det :)
även om mamma höll på att ge mig
en hjärtattack när hon skickade & frågade om jag hade tänkt komma hem
(& äta, men det läste jag inte förrens senare)
nu ligger han förtillfället på min säng
med dörren stängd & ljuset släckt.
han är nämligen överkänslig mot ljus & ljud
för veterinären var tvungen att väcka honom tidigare
från narkosen, då det var något problem med hans andning.
men som sagt, han mår bra nu, eller snart iallafall
& de behövde bara ta en tand :)

lunchade & gick en sväng på stan med Petra idag,
sen fikade jag med Emilie & även med henne gick jag på stan.
det där med att hålla i pengarna till huvudstaden
gick mindre bra idag..
blev en liten svart väska, ett fint längre linne & en parfym.
parfym har jag dock behövt länge så den var tillåten ;)


Kommentarer
Postat av: Samantha

jag vill brja jobba o tjäna pengar igen :S !



Haha, vet du, det hade vatt sjukt najs o bara rymma julen om ja ska va ärlig.. så er stuga i norr låter väldigt lockande!

2008-10-30 @ 19:42:44
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Sikken tur att jag höll tummarna!

2008-10-30 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0