lunch på Bunna, gottgottgott!

latte två dagar i rad var nog inte bra..
sjukt illamående för tillfället.
men dagarna i övrigt har varit hur bra som helst :)
gårdagen spenderades i k-stad med Samantha,
mysigt som tusan trots allt regn & alla sepiga bussar.
elgiganten för att köpa dataväska till S,
fyra (!) killar stod & "hjälpte" oss, haha ;) (Y)

idag var det också k-stad,
fast denna gång med Johanna.
lunch på Bunna, gottgottgott!
"känns det bra så nu? inget mer ni vill ändra? helt säkra?"
hahahha ;D
bara för att vi ska vara så omständiga som möjligt.
satte oss senare på en bänk & studerade människor,
kom fram till att det finns många så kallade "släktingar" i k-stad.
fler än jag trodde, eller nej. vetat att det finns har jag ju,
men nog inte tänkt på det.
äsch, det var mysigt iallafall :)

nu har jag iallafall äntligen hittat någon
som vill hänga med mig & jobba i Norge.
Johanna N var helt med på noterna :)
trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0