"jag trodde bara du var svårfångad"

sjukt sleten efter helgen.

lördag gick jag upp 08.30 för att vara i k-stad kl 10
beställde glasögon till Sam,
träffade upp Tilda, & så bara allmänt fyndade jag.
hem & in i en snabb dusch, iväg på kalas till Tommy
Emma vår lilla moralpredikare var ju såklart där & underhöll
försökte tvinga i mig godis, även muta mig
"men om du tar en bit så blir det vår hemlis"
hahah ;D
hem, äta, göra mig klar för fest
förfest hemma hos Felicia, åtta tjejer tror jag vi var
& det var grymt trevligt!
Tilda stack hem typ när vi stack ut.
in på banken, nice as hell.
blev förföljda & jag fick höra det dummaste jag nog någonsin hört!
fick förklara för en kille att jag verkligen inte var intresserad nu,
inte hade varit tidigare på kvällen heller & verkligen inte tänkte bli!
då svarar han "jag trodde bara du var svårfångad" :O
PALLA!
sen hämtade Najtis mig & Jessan mitt i natten, min snälla Fredrik Knight! :D
han är en gudagåva.

söndag var jag trött som ett as
& gick runt i pyjamas exakt hela dagen!

idag har jag varit i Halmstad på Lv6
med Anne & Pappsen :)

Gårdagen går inte att få tillbaka,
men morgondagen är vår att vinna eller förlora.
                                                  Lyndon B. Johnson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0