jag är stolt över mig själv :D

precis avslutat min "träning" om man nu kan kalla det de?
promenad på 3,5 km
(kan det vara det? 2,5 runt sjön, 1 km dit & tillbaka? hmm
Samantha, du kan det där, hur långt är det?)
iallafall, jag har även gjort lite situps, tyckte det behövdes..
så det blev kanske ingen jätte träning, men alltid nåt!

gick & tänkte på det nu när jag var ute,
fy fan vad vältränad jag var för ett par år sen,
eller aa, lite mer än ett par år sen, jag var 13-14
handboll 3 ggr i veckan, stallet minst 6 dagar, oftast 7.
dem dagarna jag hade handboll slutade jag aldrig tidigt,
som en av dagarna, tisdagar tror jag det var,
då slutade jag tre, hem, äta nåt, träning fem till halv sju,
hem, käka, cykla till stallet.
var i stallet tio kvart över sju,
hjälpa alla småtjejer, hoppträning åtta till halv tio
utfodring, hem, duscha, plugga, sova.
sicket jäkla liv! men shit sicken kropp jag hade! haha ;D
det enda som fortfarande är sig likt är mina matvanor..
fast dem håller jag ju på att ändra nu!
inte ätit några sötsaker alls under hela helgen :]
jag är stolt över mig själv :D

Kommentarer
Postat av: Erica

Åwh jag saknar ridningen...

2008-10-20 @ 15:11:52
URL: http://ericajson.blogg.se/
Postat av: Samantha

Haha, du ja minns inte.. vi hade ju fråga på det i 7an, minns du inte svaret därifrån? 8-) haha, nej, ja kan tyvärr inte svara, men det låter rimligt :) DU! om inget annat, gå in o mät din runda på iform.se! Den är skitbra om man vill veta exakt hur långt man sprungit/gått/cyklat!

2008-10-20 @ 16:08:34
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0