jag är en perfektionist när det gäller plugga glosor,



KÄR KÄR KÄR!
dessa SKA jag ha, utan tvekan!
<3<3<3<3<3 !
så jävla gudomliga så jag vet inte vad jag ska göra av mig själv!


förhört Hampus idag med,
nu kan han 30/34 oregelbundna verb utantill,
& det var inte utan hårt arbete
& en hel del tålamod från min sida.
nackdelen när jag pluggar med honom är att
jag är en perfektionist när det gäller plugga glosor,
jag måste kunna ALLA utan & innan till,
bakifrån & framifrån.
lite svårare för Hampe kanske med tanke på att
han har läs & skriv svårigheter.
men jag är nöjd med det,
nu ska han bara sätta det i morgon i skolan också :)


Kommentarer
Postat av: kasper

Det finns ett par nya skit snygga typ likadana på MQ :) <3

2008-10-23 @ 10:39:36
Postat av: Erica

Fräcka skor! Jag ÄLSKAR kanterna!

2008-10-23 @ 16:33:06
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0