ibland kan han vara väldigt irriterande!

sorgligt nog är det tydligen såhär att
hos vissa syns inte min nya design.
trist!
men ni får ha tålamod så kommer det säkert snart ;P

hade lite svårt att somna i natt
för Algot (vem är förvånad?)  har legat & snarkat sjukt högt!
& inte hjälpte det att jag flyttade ner honom i fotändan,
neeeeeeej då! jag hörde honom klart & tydligt ändå..
ibland kan han vara väldigt irriterande!

så bara för det lägger jag upp en ful bild på honom.
(inte för att jag tror han bryr sig, för han är ju en katt (!) men ändå..)



& för att detta inte enbart ska bli ännu ett inlägg om min knäppa katt
så tänkte jag berätta att jag fick ett jättefint tack kort av Sara & David häromdagen :)
vilket kanske var lite på tiden då bröllopet var i mars ;)



& nej, det var inte denna bilden,
på deras bild sitter de med ett vattenfall i bakgrunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0