ay caramba!

ay caramba!
jag vet inte varför, men den frasen har malt i mitt huvud hela dagen!
hmm..

jag satt på mitt nystädade rum,
med tända ljus & en väldigt hög mysfaktor
& tänkte " synd att man är helt själv nu.. "
just när jag tänkt det, öppnades min dörr lite litegrann
& in smygandes kom min lilla Algot :)
så helt plötsligt var jag inte själv!
& till råga på allt, så var även han på myshumör :)
(vilket senare övergick till att han tvättade sig i takt med musiken från idol)
nu verkar det som att han är på myshumör igen,
då han faktiskt står & kollar på mig från tröskeln till mitt rum
(vilket ofta menas med att han vill att jag ska komma & lägga mig)
:)

Kommentarer
Postat av: Erica

Jag förstod nästan att den inte var photoshoppad. Det var det som gjorde den fräck!

2008-10-18 @ 11:08:36
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0