är ju trots allt sjukt jäkla längesen jag var med pappsen & fiskade

snart kommer ny bloggdesign!
tänkte bara informera om det..

varit ute på en kvällspromenad med Samantha,
mysmysmys!

ehm, fiska med pappsen i morgon perhaps.
först ville jag inte alls, men tänkte att jag får väl vara snäll & ställa upp
(mamma låter inte honom åka & fiska själv än)
men sen blev jag jäkligt pepp,
är ju trots allt sjukt jäkla längesen jag var med pappsen & fiskade
säkert 7 år sen om inte mer..
& man måste ju trots allt hålla skillsen uppe,
kan ju liksom inte bara lägga ner när man är en naturbegåvning ;)
haha!
okej, kanske inte naturbegåvning,
mer "övning ger färdighet"
stod ju trots allt ett par timmar där på farfars åker
med tjocka jimmy (farfarskatt) bredvid mig & övade upp mina kast.
gosh, det är många år sen..
men ett härligt sommarminne!
(gosh? när började jag använda det? hm, samanthaaaaa!)

anyways,
blir bara fiske om vädret & pappas ben tillåter.
annars blir det till att umgås med Samantha
& hjälpa syrran välja nya glasögon :)




jag bjuder på denna,

Kommentarer
Postat av: Samantha

HAHA; gosh må vara ett av de bästa och mest använda orden i mitt ordförråd atm. Funkar nästan alltid oavsett situation

2008-10-09 @ 22:35:26
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0