älskar det armbandet & det är så tomt på armen utan det..

har haft en lång helg med tilda,
torsdag - söndag
trevligt värre!

i fredags var vi ute,
jag tappade mitt silverarmband..
förlåt tuben & jonas! =/
hopppas verkligen jag hittar det,
älskar det armbandet & det är så tomt på armen utan det..

i lördags var både jag & tilda lite sådär smått bakis ;P
haha!
så det blev soffan hela dagen,
förutom när vi körde & hyrde film
& köpte ingredienser till en tacokväll! :)
tre filmer avverkades det under kvällen..

idag har jag mest bara också funnits till,
har dock varit lite duktig och borstat hunden,
så nu är han tjusig igen! :D

& du syrran,
jag är fortfarande sur på dig!
du har lovat mig att jag skulle bli den första
som fick veta, & så är jag typ sist? :O
dålig stil!
dock är jag väldigt glad för din skull,
& ringen din, den är fin :)
"kärlek utan slut"


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Men fyyyy på dig Erika ;)

2008-10-09 @ 17:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0