Forts, på föregående inlägg

Forts. Den lilla skiten har ju blivit 15! Men aa, som ni kanske förstår, så är min hemlängtan rätt så stor förtillfället.. Men ikväll ska iaf jag, farmor och farfar ha lite adventsmys :) och min hemlängtan kväver jag med jobb. Jobbar tio dagar i sträck nu, (på väg till jobbet nu..) Ledig torsdag, jobbar nitton dagar i sträck, ledig julafton - annandagen, jobbajobbajobba. Ledig nyårsdagen. Så jag har alltså fem dagar osammanhängande ledighet.. Wish me luck! Men vet ni vad jag saknar mest? Mina tjejer! <3

Kommentarer
Postat av: Samantha

Usch, plenty of work I hear! men det equals plenty of cash iaf.. Hoppas det går bra iaf! kram

2008-11-30 @ 11:10:17
URL: http://saaamanthaaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0